sobota, 1 marca 2014

Ponuro i mgliście

Witam z samego rana ;) Pogoda u mnie nie za ciekawa, mgliście, ponuro i strasznie wilgotno, a ja muszę wstawać do obowiązków. Później jadę na małe zakupy, więc pewnie pochwalę się zdobyczami. ;)

Umyłam wczoraj włosy szamponem Entir, który dostałam i jestem strasznie zadowolona. Wczoraj myślałam, że nic z niego nie będzie bo słabo się pienił i miałam wrażenie, że nie rozczeszę później włosów. Zdziwiłam się rano bo nigdy nie miałam tak delikatnych i lśniących włosów! ;) Jestem zachwycona. RECENZJA NIEBAWEM

Efekt słabo widoczny bo niestety zdjęcie zrobione kamerką.



A jak pogoda w innych częściach Polski? ;)

9 komentarzy:

  1. A u mnie właśnie świeci słońce i aż chce się wyjść na dwór!
    ciekawe-i-mniej-ciekawe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jest słoneczka czasami pokazują się jakieś chmurki :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! :) Szkoda, że na zdjęciu nie pokazałaś efektów sprzed umycia włosów szamponem i po umyciu. Teraz nie wiadomo, czy włosy zawsze tak wyglądają, czy takie są po skorzystaniu z szamponu (oczywiście biorąc pod uwagę samo zdjęcie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za trafną uwagę, następnym razem tak zrobię ;)

      Usuń
  4. u mnie też ponuro ;/ ładnie tutaj, fajne włosy! *.*
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie słonecznie :)
    Jestem ciekawa recenzji
    kolorowy-kwiatuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprawdź w składzie tego szamponu, czy jest SLS (Sodium Lauryl Sulfate albo Sodium Laureth Sulfate) jeśli nie ma, to masz naprawdę dobry szampon! To SLS to największe gówno w chemii kosmetycznej...i niestety jest prawie wszędzie :(( W szamponach jeszcze da się zaakceptować, bo właśnie daje pienistość i nie niszczy tak włosów, jak np żele do kąpieli z SLS skórę.... Twoje włosy wyglądają ładnie :) A u mnie pogoda też beznadziejna- Kraków.

    OdpowiedzUsuń
  7. oo bardzo fajny blog obserwuje <3 równie zapraszam do mnie http://fioletowe-inspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. http://fioletowe-inspiracje.blogspot.com/ zapraszam do mnie <3
    bardzo fajny blog zaraz zacznę obserwować :D

    OdpowiedzUsuń