piątek, 28 lutego 2014

W 90 dni do ECO

„W 90 DNI DO EKO – Pierwszy krok” to druga edycja społecznego programu interaktywnego, który pokazuje, jak w ciągu 90 dni poprzez odżywianie można poprawić swoje zdrowie oraz samopoczucie i w ten sposób poczuć się młodziej. „W 90 Dni Do Eko” to program dla wszystkich, którzy chcą zacząć żyć zdrowiej i naturalniej, porzucić złe nawyki i wyrobić dobre.

Warto zajrzeć, nagrody cenne ale tu nie o to chodzi. Moim zdaniem akcja warta polecenia, ja się zapisałam i również Was zachęcam.


Rejestracja i informacje


2 komentarze:

  1. Program sam w sobie może być bardzo fajny! Nie wiem, bo nie korzystam. Irytuje mnie tylko powszechne użycie słowa "ekologia" czy też skrótów od niego (eko, eco) w odniesieniu do recyklingu, zdrowego trybu życia itp. ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja postanowiłam się skusić ;) Mój tryb życia nie jest najlepszy więc może to będzie dobra motywacja ;)

      Usuń