wtorek, 18 lutego 2014

Zaczynamy ;)

Witam ;)
Do pewnego okresu w swoim życiu wybierałam kosmetyki znane i sprawdzone, zazwyczaj używałam poleconych przez koleżanki. Pewnego dnia stałam się konsultantką Avon i od tego czasu używam przeróżnych kosmetyków (nie tylko Avon). Chciałabym się podzielić z Wami moimi opiniami, chętnie przetestuję dla Was wszelkie kosmetyki ;) Będę wdzięczna za wasze opinie ;)

Maja. ;)



W związku z tym że moje włosy są często farbowane i suszone chciałam poprawić ich jakoś. Próbowałam wielu specyfików bez większego rezultatu. W internecie wyczytałam coś na temat olejku arganowym. Kupiłam więc Odżywcza kuracja z olejkiem arganowym i zaczęłam kurację. Efekt był widoczny już po kilku użyciach. Włosy stały się mocniejsze, szybciej rosną no i najważniejsze poprawiła się sytuacja moich końcówek :D 



Dodam jeszcze, że mam loki na głowie, po umyciu miałam problem z rozczesaniem ich. Po stosowaniu tego olejku włosy są miękkie i nie mam już problemu z wyciągnięciem szczotki z włosów ;D 

A wy? Jak radzicie sobie z włosami? Jakich odżywek używacie? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz