piątek, 28 lutego 2014

Wispol

Kilka dni temu nawiązałam współpracę z drogerią WISPOL i właśnie przed chwilą dotarł do mnie kurier z paczką. Uśmiech zagościł na mojej twarzy bo nie spodziewałam się aż tylu produktów.



Przepraszam za światło ale u mnie już niestety szarówka ;)





1. Szampon odbudowujący ENTIR 250 ml


2. Olejek arganowy VITALDERM 55 ml


3. Szampon regenerujący 60 ml + odżywka do włosów farbowanych 40 ml BEAVER


4. Szafirowy peeling przeciwzmarszczkowy 40 ml DAX YOSKINE


5. Krem BB 30 ml ESSENCE


6. Krem 30 ml KAMILL 


7. Żel pod prysznic 50 ml KAMILL
Powąchałam i się w nim zakochałam ;)


 8. Tusze do rzęs 3 ml ISADORA


9. Maseczka przeciw trądzikowa 20 g DERMAGLIN

I sporo drobniejszych próbek, z których się bardzo cieszę ;)












Serdecznie dziękuję za paczkę. Od jutra zaczynamy testowanie. Tymczasem czas na kawę i odpoczynek. ;)

2 komentarze: