środa, 11 lutego 2015

Efekty farbowania :)

Prosiłyście mnie abym pokazała efekt farbowanie więc wstawiam :) Na pierwszym zdjęciu kolor przed farbowaniem, na drugim wyglądam jak debil ale widać moje czerwone włosy (i stwierdzam, że mam zeza :D)  Średnio jestem zadowolona, mam nadzieję, że troche się wypłuka ta intensywna wiśnia :) Włosy miękkie, lśniące no i najważniejsze, że farba ich nie wysuszyła. Miałam tylko problem z umyciem zafarbowanego czoła :DD Zmykam sprzątać, uczyć się i ogarniąć jeszcze wiele innych rzeczy.  Pozdrawiam :)



7 komentarzy:

  1. Kiedyś też nosiłam czerwienie, teraz wracam do naturalnego odcienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I tu i tu podoba mi się kolorek :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale zmiana ! Świetnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. wygądasz normalnie, nie przesadzaj! a efekt farbowania ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że poprzedni kolor bardziej pasował do Twojej twarzy, wyglądałaś w nim bardziej dziewczęco i pięknie komponował się z kolorem oczu :)

    OdpowiedzUsuń