niedziela, 1 lutego 2015

Wygrana Wella

Troszkę zaniedbałam recenzowanie ale myślę, że mi wybaczycie, jeszcze dwa dni mnie nie będzie :) ostro przygotowuję się do egzaminu na prawko. Jutro mam ostatnią jazdę a we wtorem czeka mnie egzamin. Stres, roztargnienie i coraz mniej wiary w swoje umiejętności :)

Kilka dni temu przyszła do mnie świetna paczka. Wygrana w konkursie Wella, w której znalazły się:



  • 2 opakowania farby Wellaton 2 w 1 wraz z 2 reaktywatorami koloru w wybranym przez Ciebie odcieniu,
  • Kosmetyki Wella Pro Series Color: szampon, odżywka i balsam bez spłukiwania,
  • Kosmetyki Wellaflex Instant Volume Boost: lakier, pianka i żel w spray'u.

    Dziękuję bardzo za wygraną, wszystko wypróbuję i zobaczymy co z tego wyjdzie.
    Używaliście kosmetyków z tej serii? 

4 komentarze:

  1. wygląda świetnie. :D
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej ! Ja używałam szamponu i odżywki od Welli jednak z innej serii.

    OdpowiedzUsuń