wtorek, 10 lutego 2015

Peeling do stóp

Dziś kilka słów o gruboziarnistym peelingu wygładzającym do stóp od PhermaCF. 


 Od producenta :




Cena 6 zł / 100 ml
Opakowanie typowe dla takich kosmetyków, zamykane na 'klik' co bardzo lubię. Zapach średni, wielu osobą może nie przypaść do gustu. Ja zawszę po użyciu zmywam i smaruję kremem więc długo nie muszę go wąchać :D Grube ziarenka świetnie spisują się na moich stopach może dlatego, że nie wymagają one dużo pielęgnacji. Peeling dobrze ściera stary naskórek w moim przypadku nawet zbyt dobrze :D Produkt jest wydajny, mam go już około 2 miesiące i chyba nigdy się nie skończy. Cena zachęca do zakupu tymbardziej, że można go spotkać w promocji za niewiele ponad 4 zł. Chętnie sięgnę po niego jeszcze raz za jakiś czas.




A dziś przymierzam się do farbowania włosów farbą, którą wygrałam w konkursie. Nigdy nie używałam produktów tej marki ale szampon i odżywka narazie się spisują. Farbował już ktoś tą farbą? Ten aktywator koloru po 15 dniach to pic na wodę czy faktycznie coś daje? 

4 komentarze:

  1. Pokaż efekty farbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam peelingu do stóp, jakoś takie produkty do mnie nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miło by było gdybyś pokazała efekt końcowy. ^^
    a co do pilingu to muszę wypróbować, jeśli tak to polecasz, chociaż boję się, że to dla mnie będzie 'za mocne'.
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię nawet kosmetyki tej marki, choć wśród peelingów najlepiej się u mnie sprawdza peeling lawendowy z Yves Rocher. Jest drogi, ale świetnie działa.

    OdpowiedzUsuń