wtorek, 24 lutego 2015

Przerwa ciąg dalszy.

Problemy z internetem nadal są, jestem wściekła na tą firmę i zastanawiam się nad skorzystaniem z innych ofert. Problem jest taki, że mam do wyboru tylko internet mobilny, a z tym różnie bywa. Oferty ,,bez limitu,, faktycznie mają limit, który ja pewnie bym przekraczała. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Teraz posiłkuję się telefonem ale z tego też dużo nie wychodzi. Mam przygotowaną recenzję, która już niebawem się pojawi.
Kolor, którym wszyscy się zachwycali już niestety wyblakł i chyba muszę wrócić do starego, trzymał się na głowie nieco dłużej. :)
Chce już tu wrócić i podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami na temat kilku produktów, szczególnie tego, który zniszczył mi twarz dwa dni przed imprezą i dzięki niemu na każdym zdjęciu wyglądam jak ,,okrop,, (ostatnio ulubione słowo mojego siostrzeńca) xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz