poniedziałek, 26 stycznia 2015

Nivea SOS

A dziś o  małym specyfiku, który podbił moje serce :) Wpadł w moje ręcę przypadkiem, dostał go mój luby w zestawie z innymi kosmetykam, a że ma już innego ulubieńca ten przejęłam ja :)



Regenerujący balsam do rąk SOS z formułą Hydra IQ
Cena około 9 zł/50 ml
Skład:

  • Aqua, Glycerin, Myristyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Dimethicone, Cera Microcristallina, Isopropyl Palmitate, Sorbitan Stearate, Ceteareth-3, Paraffinum Liquidum Triceteareth-4 Phosphate, Glyceryl Laurate, Panthenol, Glyceryl Glucoside, Glycine Soja Oil, Calendula Officinalis Flower Extract, Sodium Carbomer, Phenoxyethanol, Methylparaben, Parfum.



    Od producenta:
    NIVEA® Sos regenerujący balsam do rąk:
    • skoncentrowana formuła natychmiast łagodzi i regeneruje dzięki kompleksowi D-panthenolu i olejku z nagietka, zmniejszając uczucie przesuszenia i ściągnięcia.
    • udoskonalona formuła z Hydra IQ wspomaga naturalny proces zaopatrywania skóry w wodę, utrzymując dłonie intensywnie nawilżone i ochronione na dłużej.

Opakowanie jest bardzo poręczne, z łatwością zmieści się nawet do małej torebki. Konsystencja jest gęsta i tłusta ale zdecydowanie wolę to niż lejące się kosmetyki. Zapach ciężko określić ale jest przyjemny, naturalny. Krem się łatwo rozprowadza, zostawia po sobie tłustą powłoczkę ale mi to nie przeszkadza. Smaruję ręcę dość często a mimo to krem wydaje mi się wydajny. Jest idealny dla bardzo suchych dłoni, tak jak zapewnia producent natychmiast przynosi ulgę, szczególnie w zimę. Gdy zrobi się ciepło ten krem już raczej nie będzie spełniał swoich funkcji, będzie zbyt tlusty. Minus również za to, że ostatnią 1/3 kremu trudni wydobyć, potrzebne są nożyczki :) Idealny produkt na jesień/zime, wiatr i mróz. Kupię go ponownie jeśli nie znajdę nic ciekawszego :)






Zamierzam kupić woski na yankeestore.pl, macie jakiś swoich faworytów? Ja zamawiam je pierwszy raz i nie mogę się zdecydować :)

7 komentarzy:

  1. jeszcze nie miałam kremu z Nivea, ale może w przyszłości wypróbuje, bo póki co mam ogromny zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go i jest świetny ! Na przesuszone dłonie działa jak opatrunek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kosmetyk, nie probowalam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za NIVEA bardzo mnie te kremy wybielają :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego nie miałam, dobry jestem krem SOS z Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi tłusta powłoczka przeszkadza, lubię jak krem wsmaruję w dłonie i zaraz wchłania się na tyle,że mogę robić wszystko i nic się nie klei

    OdpowiedzUsuń