sobota, 24 stycznia 2015

Olejowanie włosów?

Dziś tylko krótki post o tym, że bierze mnie chyba jakaś choroba i okropnie się czuję. Siedzę w łóżku z kubkiem kawy w ręku i staram się nie zamarznąć :) Muszę się zabrać za rozwiązywanie testów na prawko bo już za tydzień egazamin, stres jest ogromny :) Wydaje mi się, że coś tam ogarniam, przynajmniej się staram :) Co zrobić by nie zdawać 20 razy? :) Postaram się nie stresować przed samym egzaminem ale nie wiem co z tego wyjdzie :D
Byłam wczoraj u fryzjera i powiedziała mi, że powinnam olejować włosy. Zdziwiłam się strasznie bo mam problem z przetłuszczaniem. Ktoś przechodził już coś podobnego? Jakieś rady?

5 komentarzy:

  1. powodzenia, obys zdała haha:D
    moze obs za obs?:)
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam problemów z włosami - a olejowanie często robię :]
    Powodzenia ZDASZ tylko uwierz w to!

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam kuracji z olejków arganowych w ampułkach .Poprawiły kondycję moich włosów.Powodzenia na egzaminie,zdawałam 2 lata temu ,nie było tak strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na egzaminie !
    Jeśli chodzi o olejowanie włosów, to dawniej robiłam to raz na jakiś czas, obecnie staram się robić to regularnie, nawet za każdym razem kiedy myję włosy, jeśli oczywiście mam czas. Też początkowo się obawiałam, ponieważ moje włosy u nasady się przetłuszczały, a na długości były przesuszona. Powiem Ci, że odkąd zaczęłam bardziej o nie dbać, nie muszę tak często myć włosów ;) Jak chcesz odezwij się do mnie na meila, jest podany na moim blogu, może coś Ci podpowiem, chociaż jestem dopiero początkująca.

    OdpowiedzUsuń