środa, 21 stycznia 2015

Pantene - ideał !

Chciałam Wam przedstawić kosmetykim w których zakochały się moje włosy. Niestety wyrzuciłam już opakowanie po szamponie więc zdjęcia będą z internetu.


Odżywka do włosów Pantene Aqua Light

Szampon Pantene Aqua Light
Kupiłam te produkty w desperacji bo myślałam, że już nic nie pomoże moim włosom, a jednak znalazłam produkt, którego szukałam od dawna, szkoda tylko, że tak późno na niego trafiłam.
Miałam problem z przetuszczaniem włosów, wszystko produkty były zbyt 'ciężkie', niemiłosiernie obiążały moją czuprynę ;)
Za dwa produkty zapłaciłam niewiele ponad 20 zł, więc cena nie jest tragiczna. Skusiło mnie jedno zdanie ''Pomaga wzmocnić cienkie i delikatne włosy przed uszkodzeniami spowodowanymi stylizacją,
nie obciążająć ich.'' A czemu by nie spróbować?
Spróbowałam i nie żałuję! To najlepszy zestaw jakiego używałam. Włosy nie są już przetłuszczone i oklapnięte.

+wydajność
+ładnie wygładzone włosy
+łatwiej rozczesuje się włosy
+nie podrażnia skóry głowy
+wygodne opakowanie
+ładny zapach, który się długo utrzymuje

Jedyny minus to fakt, że skład nie powala naturalnością, ale szampon w żaden sposób nie zaszkodził skórze głowy. Żadnych podrażnień, łupieżu czy innych historii. 

Polecam każdemu, kto miał problemy z przetłuszczającymi się wiecznie, oklapniętymi i 'ciężkimi' włosami. Ja kupuję kolejny zestaw i jak narazie go nie zdradzę :)



8 komentarzy:

  1. Nigdy nie stosowałam tego produktu ale sądząc po twoich pozytywnych odczuciach wobec niego, chyba wypróbuję. Może nie mam cienkich i delikatnych włosów,wręcz przeciwnie ale skusiło mnie zdanie, że nie powoduję podrażnień. Obserwuję. Zapraszam do mnie: zyje-sie-tylko-raz-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosowałam już ten szampon :) Jednakże na moich włosach nie zrobił ogromnego szału, ale też ich "nie uszkodził". Ale może to dlatego, że nie był przeznaczony dla moich włosów :)
    Pozdrawiam

    zakatekdoroty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Napiszesz jakiś post o swoich współpracach :) Wiesz jak to sie stałó i wgl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej firmy miałam kiedyś odżywkę do włosów i była świetna ;) Ta seria też mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę sama wypróbować. :)
    zaobserwowałam i liczę na uczciwy rewanż. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam niczego tej firmy, ale przekonałaś mnie. Mam ten sam problem, więc liczę, że i na mnie zadziała :)

    OdpowiedzUsuń